Featured

Wycieczka klasy I gimnazjum do Wrocławia w 2013 r.

Dnia 9 maja 2013 roku I klasa gimnazjum wraz z wychowczynią p. Agatą Szeligą oraz p. Martą Osadzińską udała się na dwudniową wycieczkę do Wrocławia.

Cały dzień wypełniony był atrakcjami. Zwiedziliśmy Rynek, przepiękny kościół św. Elżbiety oraz zabytkowe kamieniczki. Udaliśmy się również do dawnego więzienia miejskiego. Z naszą panią przewodnik obejrzeliśmy Wyspę Piasek oraz Ostrów Tumski. Ostatkiem sił weszliśmy na wieżę widokową w katedrze św. Jana Chrzciciela. Przechodząc przez rynek mogliśmy zobaczyć korowód studentów świętujących Juwenalia. W czasie wycieczki podziwialiśmy Ogród Japoński oraz Halę Stulecia. Byliśmy również w największym zoo w Polsce. Po tak wyczerpującym dniu udaliśmy się do hostelu, gdzie mieliśmy zarezerwowany nocleg. Wieczorem odbył się pokaz multimedialny fontanny.

Następnego dnia wypoczęci ruszyliśmy na dalsze zwiedzanie. Największą atrakcją tego dnia była Panorama Racławicka oraz Muzeum Farmacji. Nieodłącznymi towarzyszami naszej wycieczki były wrocławskie krasnale.

Wszystkim uczniom Wrocław bardzo się podobał i żal było opuszczać to miasto. Na pewno jeszcze tam wrócimy!