Featured

Wycieczka uczniów klasy VII do Wrocławia w 2024 r.

W dniach 23 - 24 maja klasa VII pod opieką wychowawczyni pani Agaty Szeligi oraz pani Marty Osadzińskiej wybrała się do Wrocławia. Wyjechaliśmy nad ranem by już o 10:00 rano rozpocząć zwiedzanie. Program na pierwszy dzień obejmował Ostrów Tumski z katedrą, Wyspę Piasek, Ossolineum, dawne więzienie, Jatki, kamieniczki Jaś i Małgosia, Kościół św. Elżbiety oraz rynek z Ratuszem. Zwiedzanie piesze zakończyliśmy pysznym obiadem po czym udaliśmy się na miejsce noclegowe. Pierwszy dzień obfitował w sporą dawkę ruchu oraz ogromną ilość wiedzy historycznej a zakończyliśmy go seansem kinowym i wieczornym pokazem Wrocławskiej fontanny multimedialnej.

Dzień drugi rozpoczęliśmy od solidnego śniadania, następnie zrobiliśmy objazdówkę po mieście by nawiązać do tych wszystkich miejsc, które zwiedzaliśmy dnia poprzedniego. Zwiedzanie piesze rozpoczęliśmy od Ogrodu Japońskiego, terenów wystawowych, Hali Stulecia by potem powrócić w okolice rynku i dotrzeć na Uniwersytet by tam obejrzeć Aulę Leopoldina oraz z wieży matematycznej przyjrzeć się panoramie Wrocławia. Końcowy punkt programu to Panorama Racławicka, która zrobiła na uczniach ogromne wrażenie. Zmęczeni ale zadowoleni uczniowie bogatsi o nowe przeżycia, wiedzę i doświadczenia wrócili do domów późnym wieczorem.