Wycieczka do Wrocławia klasy I gim. w 2012 r.

We wczesnych godzinach porannych dnia 24 maja klasa I gimnazjum wraz z wychowawczynią p. Anną Gąsienicą i p. Martą Osadzińską wyruszyła na wycieczkę do Wrocławia.
W ciągu dwóch dni zwiedzaliśmy jedno z najpiekniejszych miast w Polsce. Przewodniczka, p. Agnieszka ceglarska, oprowadziła nas po Ostrowie Tumskim, rynku wrocławskim oraz bulwarach nad Odrą. Podziwialiśmy zabytkowe kamieniczki, katedrę św. jana Chrzciciela i panoramę Wrocławia z katedralnej wieży widokowej. Obejrzeliśmy ogród japoński, Halę Stulecia, fontanny i znany, najstarszy w Polsce Ogród Zoologiczny. Udało się nam wejść do rotundy gdzie podziwialiśmy Panoramę Racławicką, zapierające dech w piersiach dzieło Wojciecha Kossaka i Jana Styki.
Podczas zwiedzania miasta towarzyszyły nam wszedobylskie krasnale, umiejscowione na chodnikach, parapetach, latarniach, ławkach, przy wejściach do budynków itp.
Wieczorem pierwszego dnia udaliśmy się do kina na film w technologii 3D pt. "Avengers". Nocleg spedziliśmy w hotelu "Silesius". pogoda podczas wycieczki dopisała wspaniale, podobnie dobre humory.