Featured

Dzień Dziecka - Wycieczka uczniów klasy II do Doliny Kościeliskiej w 2024 r.

W poniedziałek, 3 czerwca klasa II wraz z wychowawczynią i p. przewodnik Zofią Bachledą udała się na wycieczkę do Doliny Kościeliskiej. Celem naszej wyprawy było podziwianie piękna Tatr Zachodnich, doliny i Wąwozu Kraków. Po drodze mijaliśmy Bramę Kantaka, Bramę Kraszewskiego, zbójnicką kapliczkę. Wysłuchaliśmy również wielu informacji na temat wydobycia rudy żelaza w dolinie i przemysłu hutniczego pod Tatrami. Na Polanie Pisanej mieliśmy odpoczynek. Bardzo się przydał, bo byliśmy zmęczeni i głodni. Gdy dotarliśmy do Wąwozu Kraków byliśmy zachwyceni widokiem tego tajemniczego, pełnego magii zaułka i nawet deszcz w niczym nam nie przeszkadzał. Wiele osób słusznie uważa, że jest to najpiękniejszy skalny wąwóz Tatr Zachodnich. Trasa wycieczki i widoki bardzo nam się podobały. Byliśmy pod wrażeniem ogromnej wiedzy p. przewodnik, która opowiadała ciekawie, czasem żartobliwie. Słuchaliśmy z ogromną przyjemnością. Wycieczka na długo zostanie w naszej pamięci.